Shopping!

Hejsan!

Kom hem från Gävle för ett tag sen. Blev en snabbvisit men hade trevligt för det :) Sitter just nu ute på balkongen med datorn, röker och lyssnar på musik. Ska iväg och jobba kl 14 sen bär det av mot Järbo igen!

Blev mer att handla i stan som förväntat, kom hem med;

- silverschampoo och balsam
- ett linne från Vero Moda
- ljusbruna pilotbrillor
- liten väska
- Goldwell spray (sjukt bra & luktar sjukt gott)
- nagellack
- en MJ tisha
- örhängen

Som sagt väldigt nöjd med alla mina köp :) Sluthandlat på ett tag nu, men behöver inget mer heller så var det bra med det ;b Haha! Fick min favoritparfym av Mammas bekant idag, "CK In 2 U" - muums! Har 7 parfymer nu så på den fronten är det definitivt lugnt. Mitt hår har aldrig varit så fint eller mått så bra nu heller. Nyklippt och nyfärgad, har sjukt bra produkter också. Mjukt, glansigt och lättfixat - älskar min frissa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback