Järbo igen!

Hej!

Idag har varit en toppendag! Först åkte jag in till Gävle och tog en lunch med Anna sen följde hon med mig till frissan så jag blev lite finare :) Blekte utväxten, klippte topparna och klippte upp håret - superbra som vanligt, men Ida är ju proffs så ;)

Efter det tog jag bussen till Sandviken så hämtade Kristoffer och Erik upp mig, vi käkade, köpte present sen åkte vi till Ks farmor och farfar och drack kaffe, dom blev så glada att se mig igen :) Fick sätta mig i farfars knä och berätta om K friat än, haha! Då vi fikat klart åkte vi hem till K och jag kunde inte låta bli att börja städa och tvätta ;) Erik och Kristoffer spelade FIFA. Sen åkte vi på kalas, haft superkul! Släppte nyss av Eriks syster Malin och nu ska vi hem till K och mysa framför tvn. Han ville gå på bio men alla har ju börjat :/ Får bli en annan dag!

Är jättenöjd med dagen i alla fall, kvällen lär ju inte bli sämre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback