Jag har ..

.. en alldeles mysig lördagkväll för mig själv :) Städar, tvättar och fixar naglarna samtidigt som jag lyssnar på Guds gåva till människan - Justin Bieber <3 Skiter i hur sent det blir, ska städa tills det är klart. Har varit lite slarvig nu då man bor hos Mamma :/ Därför tänkte jag överraska henne i morgon då hon kommer hem! Hon bor ju mest hos Rolf, speciellt nu då lilla Mejja är där :) Men syrran och Peter kommer ju och hämtar henne i morgon. Snart får jag besked om min lägenhet också - längtar! Mysigt att bo med Mamma, men vi kommer faktiskt bättre överens då vi bor isär :) Ska bli såå skönt att få eget igen, men sen ska jag ge fan i att flytta på ett tag. Flyttade från Ockelbo-Hudik, Hudik-Njutånger, Njutånger-Hudik, Hudik-Gävle, Gävle-Järbo, Järbo-Ockelbo och nu ännu en gång till eget. 7 gånger sen 2009 ;) Haha! Man är ju elit på det där området nu. Men jag trivs fan här. Jag har mitt jobb, mina vänner, nära till gymmet, nära till släkten och bättre förbindelser till resten av världen ;b Blir bra det här!

Trackback