Everything is gonna be alright

Hejsan!

Är nu hemma hos Mamma. Kristoffer och Erik skjutsade hit mig runt kl 16 så. Blev ett snabbt hejdå, men det var nog lika bra. Satte mig på balkongen med Mami och tog en cigg också pratade vi en massa :) Är så glad att jag har en sån klok och cool Mamma som fattar precis allting, utan henne vore jag nada!

Efter ett tag drog hon hem till Rolf och jag gjorde lite lite käk och kollade på "Skilda Världar" :) Nu ska jag ta mig en, eller 2 koppar kaffe och piggna till lite! Lite senare ska jag ut på en powerwalk igen, men denna gång med glada tankar i skallen. "Towe-fokus mode on" ;D

Det har varit intensiva 7 månader. Både på gott och ont, har aldrig varit så kär, och aldrig blivit så olycklig. Men nu är saker och ting som dom är, no hard words - peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback