Om dagarna kunde gå ..

Hejs.

Idag vaknade jag upp hos mitt älskade hjärta. Vi gick upp efter 12 nån gång, var ju hockey-final igår som vi var tvugna att se! Och vann gjorde Sverige också! :D Började jobba kl 14 idag och slutade 21.15, sen fick jag skjuts hem av Jennie, skönt. Gick hem till Matilda och har varit här sen dess, vi gör inte så mycket. Linus är här med, är sociala på vårat speciella sätt - dvs, lyssna på musik och spela mobilspel. Nått ord säger man väl ibland till varann :) 

Snart kommer älsklingen över en sväng också, I need him! Så jävla jobbigt att vara utan varandra i bara nån timme, haha .. Men snart så bor vi tillsammans, lär ju bli dögrymt! <3 Adressändrade idag så snart så! Lääängta :) Min underbara Kristoffer, åh vad jag är kär i han <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback