Monday

Hejs.

Jahapp då var det måndag igen, äntligen! Ikväll får jag träffa älsklingen igen, saknar han så sjukt mycket <3 Vi har rätt svårt att vara utan varann ;) haha! 

Hela helgen har bestått av jobb i alla fall, igår hade jag en delad tur (7-13, 16-21) så jag var rätt seg då jag kom hem. Ikväll ska jag jobba 16-21 sen kommer Kristoffer och hämtar mig så ska vi till Mamma och hämta sakerna jag har där, hem till oss <3 :) Awesome! I morgon ska jag till Gävle då baby jobbar, packa ner all skit jag har i kartonger så vi bara kan hämta det sen nån dag då vi känner för det. 

Sorry att jag inte bloggar så ofta men jag har inte tid då jag är kär och galen hela tiden ;) haha! Ska försöka hinna mer, promise. 

älskade, bästa du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback