Då var måndagen här

Hejs!

Nu har det inte bloggats sen i torsdags .. I fredags blev det lite fest här hemma, det var jag, Kristoffer, Jimmy och Stisse sen kom Hytta med nån kompis, Jenny, Alexandra, Ove, Marie och Robin. Jag hade askul verkligen! :D kan skratta ihjäl mig åt älsklingen och Jimmy!

I lördags jobbade Kristoffer och jag kände mig mer död än levande. På kvällen såg vi film hos Jimmy :)

Igår så jobbade både jag och Kristoffer, han dag och jag kväll. Gick till Mamma en sväng efteråt sen hem till Matilda innan älsklingen kom och hämtade mig. Väl hemma så kom Jimmy, vi drack kaffe och pratade sen åkte han hem, jag tog en mysdusch med tända ljus och musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback