Begravning

Hejs.

Vaknade runt 07.30 av att T väckte oss och ville ha en ny blöja, sen låg vi i sängen och myste typ 2 timmar innan vi gick upp och åt gröt. Efter det duschade han och jag medan älsklingen umgicks med Ove :) Så supermys!! 

Var begravning idag också, Mammas svärfar dog för ett par veckor sen - 98 år. Den började kl 13.30 och den var verkligen jättefin, fällde tårar gjorde man också. Hatar begravningar .. Har inte varit på någon sen Pappa dog 2005 så det var jobbigt. Gick till hans grav en snabbis också efter ceremonin, saknar dig älskade Pappa :( 

Åkte hem till Mamma sen och dit kom Kristoffer och hämtade mig sen åkte vi hem. Väl hemma var det bara för han att hoppa in i bilen igen och pysa till jobbet, han ska jobba natt den stackaren :/ Knappt sovit ju .. Hoppas det går bra! :) Själv tänkte jag städa och försöka få nån ordning i garderober och så, kanske man får in lite av mina kläder ;b Jag har att göra om man säger så, sen ikväll blir det nog filmmaraton. Hoppas man kan somna utan älsklingen bredvid sig :( Annars får jag dricka kaffe hela natten och vänta tills han kommer i morgon efter 8 nångång ;b haha.

Vila i frid, sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback