Textinlägg

Hejsan.

Längesen jag skrev nånting igen, mest bildinlägg nu för tiden. Men en liten update då! :) 

I måndags så gjorde jag inget speciellt tror jag, minns inte faktiskt :b Sen har det bara varit massa jobb, tisdags, onsdags, torsdags och i fredags. Men idag och i morgon är jag ledig och det behövs kan jag säga! Kanske låter lite att jobba 4 dagar på 1 vecka men då man har det jobb man har, arbetstiderna och så vidare så blir man rätt slut i kropp och skalle. Även om jag älskar mitt jobb så kan det bli jobbigt ibland, så 2 dagars ledighet satt som sagt fint :) Blir jobb måndag, tisdag och fredag till veckan :) 

Idag så jobbar älsklingen och själv ska jag poa på här hemma. Städa, tvätta och sånt som gör mig glad (; Haha, udda intresse man har? Ikväll ska vi hem till Kristoffers mormor och fira hans Mamma som fyllde 40 år i måndags, ung? JA! Dom själva håller på och bygger ett helt nytt hus så där kan vi inte vara än så då blir vi hos hans granny :) Kommer nog bli jättetrevligt!

Ja .. Vad mer då? Vi har fixat internet i alla fall, så man slipper dela WiFi på Iphonen. Jävligt skönt :) Hmm .. Jo, Hjördis ska flytta :( Kristoffers lillebror är superallergisk så det går inte att han hälsar på ens om hon är här, jättesynd tycker jag. Mammas bebis är för liten för att flytta hemifrån :( Men hon kommer få det bra dit hon ska. Jag skulle egentligen skickat bild och info om henne för längesen men jag drar liksom ut på det för jag inte vill göra mig av med henne :/ 

Bäst av allt är ju att syrran (Jonna) snart får bebis!! 4:e mars är det beräknat men nu börjar man tro att den kommer tidigare. Har inte skrivit så mycket om hennes graviditet, vet inte varför. Det har gått så förbannat snabbt. Då hon väntade Ella så bodde jag ju typ där och var med hela tiden, också var det första barnet för henne. Självklart är jag lika glad nu - även om Ella alltid kommer vara mosters absoluta favorit. Hon är ju en ängel från ovan och det är svårt att slå ;) Min andra syster Rigmor väntar också barn, tror det var beräknat 27:e mars. Så när dom har fått har jag typ .. 21 syskonbarn ;) HEJ STOR SLÄKT! :D haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback