Massa att göra

Hej!

Idag har det varit fullt upp! Gick upp efter kl 10 så kom Emelie på kaffe :) Runt halv 12 kom Robban precis då jag och Kristoffer precis var påväg till Gävle så han hängde på. Väl där så skulle jag lämna in nycklarna till min gamla lägenhet, var 20 nr före mig men jag trängde mig före och lämnade nycklarna till en otrevlig slyna. Efter det åkte vi till Andersberg och hämtade upp Anna.

Nästa stopp blev Valbo. Käkade på IKEA innan vi handlade. Fick med oss en ny garderob (med skjutdörrar), sänghylla, blommor, ljus, vitrinskåp och lite annat. Jag och Anna byggde vitrinskåpet och killarna tog tag i garderoben :) dom hann långt, i morgon är den klar så då kommer bilder. Jag lagade mat då Anna och jag var klar med skåpet, blev jättegott :)

Vid 20.30 drog älsklingen på match och så körde han Anna till Sandviken. Jag grejade med lite disk och tvätt hemma ;) nu kikar jag och älsklingen på "Crazy, stupid, love". Strax dusch-och sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback