Ligger i soffan ..

.. just nu efter att ha skurat golven :) Smells awesowe here now! Eller ja det gör det ju alltid, hihi.

Det var så kul igår då Robban kom hit så stod jag och gjorde rent bordet i vardagsrummet så sa han: "Vafan gör du inget annat än att städa?" Jag vet inte varför men jag hittar alltid något att städa, sen hör det ju till att minst dammsuga 1 gång om dagen då man har djur, och då kan man lika gärna ta en svängom med svabben också :) Jag älskar att städa helt enkelt, det kan i te hjälpas. När golven är torra ska jag plocka ihop lite och tända ljus. Tycker för övrigt att dagarna går rysligt snabbt nu för tiden, det är snart Mars :o Jesus Christ! Nåväl, kastar in en bild på en mycket fräsch (eller? ;b) Towe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback