Härlig söndag

Hej.

Idag har både jag och Kristoffer varit hemma, så himla skönt <3 Vi har inte gjort något speciellt, vilket också varit skönt :)

Ikväll så tvätta och städa jag, renbäddat är det också! Älskar "hemma-göra" ;) Just nu så lagar älsklingen (som för övrigt borde bli kock) mat, kyckling. Han är så galet bra på att laga mat, jag har sån tur att ha en kock hemma ;b Vi kompletterar varandra hemskt bra, jag älskar att städa, tvätta etc och han älskar att laga mat :)

I morgon väntar jobb för min del, 13-21 :) Sen ska jag hem till min älskade Berit (Matilda) och sova där, saknar henne så mycket!! Sen jobb 13-21 på tisdag också :)

Älskar mina vänner, min familj och min Kristoffer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback