Jävla mage

Hej.

Igår morse då jag kom till jobbet kom en bekant känsla krypandes. Magkatarren är tillbaka och värre än någonsin :( Gick rätt bra då jag var på jobbet ..

När jag slutade åkte vi och hämtade min bil hos Rolf, sen åkte jag hem och fixade mig sen åkte vi till Gävle och släppte av lillgumman innan vi gjorde massa annat. Handla presenter och julklappar till henne osv, hälsade på Anna och Fredrik :) Fick åka in på apoteket och köpa Losec åt min mage också då den till och från gjorde så ont så att jag knappt kunde andas. Sen blev jag överraskad med att gohjärtat bjöd på restaurang och bio, vi såg "Argo" - asbra! Väl hemma myste vi i soffan med lite vin och "Full Frys" innan vi la oss.

I morse vaknade jag kl 7 av att magen gjorde så ont så jag trodde jag skulle svimma. Kravlade mig upp och tog Losec som inte gav effekt förrens efter 1 1/2 timme :( Har dessutom dragit på mig en förkylning. Var så klen så jag bara grät .. Genomsvettig och feber. Fick värktabletter och pussar av hjärtat innan jag somnade om. Vaknade vid 12 och kände ingen förbättring så då ringde jag och sjukanmälde mig. Så ska bara vila hela dagen, bara vila. För i morgon väntar jobb igen. Måste bli piggare!

Trackback