Mysdag

Åh fy fan vad man mådde skit idag! Hade grymt roligt igår i alla fall :) Alexandra hämtade mig strax före kl 22, sen åkte vi ut till stugan. Väl där så svepte jag cider, öl och vin! Sen har jag fan minnesluckor, haha. Men vi grillade, rökte, drack och pratade :) Jag blev för full dock så jag la mig typ runt kl 1 ;b Vaknade runt 11 idag, då hade hjärtis varit vaken ett bra tag med dom andra och röjt vid stugorna. Sen idag så har vi fixat lite runt stugan och jag städade där inne :) Sen åt vi mat med Åke. Vi fick grym massage av Erija, jisses! Men skönt efteråt! Då vi kom hem blev det dusch och bus sen åkte vi till Kristoffers farmor och farfar, hade med oss ostfrallor som farmor gjorde i ordning också drack vi kaffe och pratade. Dom blev verkligen överlyckliga då vi berättade att vi är tillsammans igen :) Fick massa kramar, gobitar <3 Helgen har varit helt underbar!

Trackback