Im done

Nu bor jag hos min bästa vän Anna, bästa valet ever!

Det har varit jobbiga och intensiva dagar den senaste tiden. Är så glad över det val jag tog, att jag äntligen gjorde det på riktigt! Aldrig blivit så utnyttjad och förnerdrad i hela mitt liv. Du ska veta att jag ångrar varje krona jag lagt ner på dig. Känns dock bra att äga en bil och en GPS för 6.500 kr, men vad ska jag med det till? Sälja skiten? Jag är så arg så jag vet inga gränser, fy fan, fy fan hur man kan göra så mot någon som gör ALLT (städar, tvättar, köper saker åt dig på krita, är barnvakt samt tackar nej till jobb för att du skulle få jobba) åååååh vad jag ångrar mig! Hoppas du är nöjd med det värdelösa liv du åstadkommit.

Själv ska jag leva livet nu. Har min underbara familj, mitt jobb, mina katter, mina vänner och en annan person som står mig väldigt nära. ÄLSKAR ER!

Trackback