Hej flytten

Idag drar jag som sag till Gävle hem till Anna :) Ska bo där tills min nya lägenhet har renoverats klart. 

Idag har jag och Madde inte gjort mycket alls, mest legat i sängen och snackat skit om alla slyniga människor som existerar allt för nära - ska bli skönt att slippa! Vid typ 11 kom K hit med Donken mat till oss som vi svullade i oss i sängen, haha. Snusk-Madde tittade på mig och sa såhär:"Får jag prova doppa i din?" Haha, gogumman. Inte alla gånger det är lätt att formulera sig ;b Nyss har jag städat under hot ungefär, men det var sista gången i alla fall. Nu får jag se fram emot att städa hemma hos Anna där jag vet att jag får tacksamhet i överflöd :) 

I eftermiddag/kvällen så kommer Camilla hit, sen drar vi till Gävle. K ska ändå åka och hämta sitt barn så då passar jag på att duscha, snygga till mig, packa och dra! Madde hjälper till hon med, guld värd den tjejen <3 


- oj, vad statistiken skjöt i höjderna. Även idag då jag inte ens skrivit något, kom ihåg - är ni nyfikna så går det väldigt bra att fråga ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback