Texten till Trofast

Inga tuffa val tänker, på när ja va barn
Ingenting va knas, allt va så jävla bra
Nu står ja här idag finns allt för många val
Tänker på när ja va barn allt va så jävla bra
Kommer ihåg i högstadiet, man spelade 2pac i högtalaren
De va minnen då, alla hade en 3310 aah, de va den som va inne då
Alla ville ha samma brud nu äre ingen skola längre jag kan andas ut, trodde jag men nu måste man ha ett jobb skicka mig tillbaka till skolan där ja va en liten pojk
Där alla visste att ja drack oboy, skicka mig tillbaks till tiden då man allti hade skoj
Då man inte stod inför några tuffa val å hela jävla livet kändes underbart
Tiden man trimmade sin moped nu är man äldre, för de mesta så vill man ba va i fred
Stänger in mig i mitt rum skriver en text, tänker på tiden när jag var ung
Inga tuffa val tänker på när ja va barn
Ingenting va knas, allt va så jävla bra
Nu står ja här idag finns allt för många val
Tänker på när ja va barn allt va så jävla bra
Första dagen i gymnasiet, ja undra va jag redo för de här
Va fett nervös de pirra i min mage men ja ville ba ge mig iväg
De tog ett tag, men sen så sket ja i allt
Va som en labyrint där ja fick leta mig fram, ja kände att de inte var nått å ha ja tog beslutet
där ja hoppade av
Många sa att de va dumt nu har du ingen framtid kvar, men ja va ung å ville se mig runt men när ja tjockt gå därifrån med en sedel bunt
Jag saknar ändå gamla dar folk från förr när allt va bra stänger in mig i mitt rum skriver en text
tänker på tiden när man var barn
Inga tuffa val tänker på när ja va barn
Ingenting va knas, allt va så jävla bra
Nu står ja här idag finns allt för många val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback