Söndag :)

Då är det söndag och slutet av helgen.

Har varit en riktigt lyckad helg. I fredags jobbade jag 7-16 sen hem och städa och sen dricka + hockey. Bella och Manneck kom senare på kvällen så då var jag med Bella :) Blev ganska fuller ;b Skulle på begäran av Kristoffer ta rakapparaten och dra över Robbans skägg, hann bara starta den så hade han redan försvarat sig, haha!

På lördagen tog vi alla återställare och på eftermiddagen packade jag, Kristoffer, Manneck, Peter, Robban, Stisse och Erik in oss i Volvon. Jag släpptes av i Ockelbo för att ha vinkväll med världens underbaraste vän Annelie :) Grabbarna drog vidare mot Alfta för att överraska Stisse med att ta med han på Småstadsliv :D Jag och Annelie hade lika roligt som vanligt, drack och kollade på skräckfilmer som vi givetvis skrattade åt :'D

I morse hämtade Micke upp mig kl 06.40 så drog vi till jobbet :) Jag slutade kl 16 och då hämtade Rolf mig och skjutsade hem mig. Väl hemma började jag städa och jag blev nyss klar :) Nu ska jag och mitt fina hjärta kika på BB sen filmmys <3

ÄLSKAR LIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback