Hej dagen!

Hejsan!

I natt blev det inte mycket sömn tyvärr, hatar då jag inte kan sova! Fattar inte vad felet är -.- Aja, fick gå upp kl 05.30, tog en dusch sen åt jag frukost och gjorde kaffe till mig och älsklingen. Väckte honom också drac kvi en kopp tillsammans och tog en cigg. Sen blev det jobb för mig 7-16 :) Har haft sjuuukt mycket att göra, fick ha en praktikant med mig också (ansvar ;p) haha. Men det gick bra, hon skötte sig och gjorde det jag sa :) 

Fick skjuts hem av en jobbarkpmpis eftersom kärleken min jobbar natt, skönt att i alla fall 3 jobbarkompisar bor i Järbo :) När jag kom hem gick jag upp på Ica och köpte lök och cigg. Ska göra köttfärssås nu sen blir det en kanna kaffe och städa utav bara helvete! :D Hjördis står vid altantdörren hela tiden, på baktassarna. Lillan vill väl ut <3 Men tänk om vargen-argen tar henne :( 

Nä, nu är det dags för käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback