Tant Towe

Hejs.

Känner mig som Agda 78 år ungefär - är det verkligen bara jag i hela världen som ärligt tycker att det är så jävla kul att städa, diska, tvätta och stryka?! I så fall får jag väl vara stolt över att vara så unik, but still. Haha!

I alla fall då så gick det superbra på gymmet med Anna, vi är så duktiga så :) Köpte ett nytt månadskort och det ska jävlar i mig användas flitigare än det förra. Räknade ut hur många gånger jag gymmat på 5 veckor (sen jag började sist) och det var ynka 15 gånger ;/ Kunde varit 25 liksom! Så nu har jag allt uppskrivet och kommer skriva upp varje dag ja tränar, men tror inte det kommer bli nå problem. Jag mår såå bra då jag är på gymmet :) Skönt att se resultat på kroppen och hur mycket man pallar då man väl är där. 

Efter gymmet tog jag en dusch och sen drog jag till Willys och handla lite mat och så. Käkade sen började tvättstugan kl 19 och den är jag snart klar med. Där i mellan har jag plockat ihop, dammsugit och rensat bland lite papers. Ska strax ställa mig och stryka och kolla på Prison Break samtidigt, mysigt tycker jag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback