Sista rycket

Hej.

Känner att jag helt tappat bloggkänslan. Mina dagar är ju i alla fall likadana? Haha .. Får se hur länge det håller i sig - I want a life adjustment!

Idag är det sista rycket med Social Omsorgs-inlämningen. Det kanske har varit lite luddigt vad det innebär? Jag ska försöka förklara. Varje vecka (som jag skrev förr) så får man all info om hur och vad man ska göra varje dag. Den här veckan ska jag ha gjort 5 mindre uppgifter som handlar om de 3 kapitel jag läst;

1. Social omsorgshistoria
2. Lagstiftning, mål och riktlinjer
3. Förhållningssätt och möte mellan människor

Det är dom 3 kapitel jag läst om, sida 7-50. Och de 5 "mindre" uppgifterna har jag svarat på (1 kvar) och det ska nu in och det kallas för Inlämningsuppgift 1. Det, plus att jag varje fredag måste göra ett lite prov som är i stället för närvaro. Det kan vara nån fråga jag ska kryssa i bara, om det jag läst. Det kanske låter enkelt? Njaa .. Just dom här 3 kapitlen har varit hur tråkiga som helst att läsa om. Men redan i kapitel 4 kommer det handla om roliga grejer, så jag ser fram emot nästa veckas jobb (: 

Någon mer som pluggar på NTI-skolan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback