Man har att göra

Hej.

Här klev vi upp klockan 8.30 idag :) Så nu äter jag frukost sen ska jag kasta på mig kläder och cykla hem till Ella, sen drar vi till gymmet! Skönt skönt. När vi är klara där ska jag hem och duscha och sen ner på stan och leta efter nån mer present till lilla Ella, hon fyller ju 2 år på fredag - mosters hjärta blir stor! Och efter det ska jag till frissan kl 13.00, ÄNTLIGEN! 4 månader sen nu :( Lägger in bild sen ;b Jag ska dessutom hinna packa och plugga. Måste nog åka till Ockelbo redan ikväll för jag har fått mer jobb, men det var lite strul så jag ska ringa snart och höra hur det blir. Jobb på torsdag blir det i alla fall, en introkväll på "Rehab" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback