Idag är det lördag ..

.. för den som missat det :) 

Igår tillbringade jag dagen med att plugga lite grann. Sen gjorde jag mitt första delprovi Social Omsorg, tror jag fick alla rätt faktiskt! Också gjorde jag ju den obligatoriska Närvaron/prov och där fick jag som vanligt 2 rätt av 2 ;D På kvällen mötte jag upp Anna, Fredrik, Muffe, Jensa och Kim vid Konsum också handlade dom till tacokväll! :) Mumsi. Vi käkade allihopa, jag hällde i mig 2 flaskor vin och jag och Anna spelade ofc ;b Pratade även i telefon med den bästa personen som finns, det finaste som finns. Gohjärta! Hihi, så mys :) 

Kom hem i natt nån gång, låg och kollade på Prison Break till 4 i morse så jag är rätt trött måste ja säga. Men häller i mig kaffe nu så det här ska nog sluta bra :) Klockan 14.00 ska jag gymma med Ella sen ska jag nog hänga hemma hos Anna och Fredrik skulle ja tro :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback