Hej ny vecka

Hola!

Skönt med måndag, då kan man hoppas på samtal om mera jobb :) Hihi. Ska jobba 7-16 på onsdag i alla fall, längtar. 

Idag regnar det i Gävle, soom vanligt. Jag är så jävla less på detta regn så jag kan spy! Det har ju fan regnat i flera veckors tid och om det mot förmodan har varit sol så har det regnat samtidigt .. Ta mig utomlands!! Det är ju så jäävla kallt också, men jag vill inte använda min Fjällräven när det regnar så mycket, har däremot halsduk, vantar och mössa på mig nu för tiden. Brrrr!

Okej, dagens då? Nu ska jag hälla i mig kaffe och sen vid 13.40 ska jag infinna mig hemma hos Ella där hon och Anna väntar på mig så ska vi dra till gymmet. Jag ska köra sjukt hårt idag då jag bara hann med en snabbis igår :( Taggad! Sen ska jag nog vara hemma hos Anna skulle jag tro, hihi.

Mössa och idomin är ett måste för mig då det börjar bli kallt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback