GRATTIS MOSTERS ÄLSKLING!

Idag fyller allas våran älskade Ella 2 år. Tänk att det var 2 år sen det bästa som finns
anlände till den här trista världen och livade upp den totalt. Jag är så lycklig och känner mig
så speciell att få vara moster åt denna underbara lilla tjej. Hon är så duktig på alla sätt, smart och
så rolig. Det finns inte en människa hon inte kan charma omkull. Moster är så stolt så hon kan spricka! Vi
har utan tvekan den bästa lilltjej i våran familj. Hon är bara värd det bästa och det får hon alltid genom en helt
fantastisk Mamma och låtsaspappa som alltid finns där för henne. Det gör även vi andra, vi kommer alltid skydda våran Ella med våra liv. Du räddar mig varje dag lillstumpan, du är det som betyder mest för moster. 

GRATTIS
på din dag älskade lilla Ella!
Jag älskar och skyddar dig föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback