Dags att sparka igång dagen!

Hejsan!

Igår somnade jag efter 22 nån gång, så sjukt trött! Vaknade av att Prison Break-introt stod och lät på datorn hur högt som helst. Känner mig verkligen utvilad nu :) Jobb på måndag och torsdag igen, längtar redan. Så skönt att vara tillbaka på Bysjöstrand :D

Nu äter jag frukost och kl 10 ska jag ha tvättstugan, till kl 13. Det behövs ju kan man säga .. Synd att man är manisk och måste byta kläder varje dag, blir så jävla dyrt med tvättmedel, haha! När ja slängt i första maskinerna ska jag städa här hemma och baka nått enkelt. Får nämligen besök av syrran och Peter på eftermiddagen, kul!! När tvättis är klar ska jag ner till Friskis med Ella också. Har verkligen något att göra hela dagen - men vad ska man göra ikväll då?

Kommentarer
Postat av: syster

följ med oss hem å spela Buzz vett ja ;D

2011-09-24 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback