13 timmar senare

Godkväll.

Nu sitter jag redo och ska strax ta mig en skön dusch :) Har gått bra på jobbet idag, har så underbara jobbarkompisar. Alla är så snälla och roliga, lätta att jobba med. Kan inte vara mer än nöjd :) När det fanns tid över satt jag och pluggade, är på sista kapitlet som ja skulle läst förra veckan ;/ Ligger efter som fan men det är svårt att hinna med då man jobbar också. Men jag ska nog klara det minsann ;D 

Efter duschen ska jag kolla på Prison Break, borde se nyaste "Glee" men PB är ju så spännande så jag måste kolla på det. Sen då klockan slår 00.00 ska jag betala räkningarna, som alltid :) Sen är det fan sovdags, fullt upp i morgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback