Myyyyyshelgen!

Hejsans.

Åh vilken bra helg jag har haft! Åkte till Ockelbo i lördags och då jag kom dit hade Mamma gjort finmiddag, också kikade vi på film, "My sisters keeper". Vi grät som fan och då vi gjorde det som mest (och man kände sig som löjligast) så blev det reklam som var 3 stycken som klätt ut sig. Så sa Mamma: "Så kommer dom där puckorna, det är ju fan helt sjukt! Mitt i all sorg kommer den där håriga jävla gubben fram!" Hahahah jag höll på att dö av skratt!

På söndagen jobbade jag 7.00-14.00 sen gick jag hem till Mamma, snyggade till mig och sen gick jag hem till gobiten. Satt och myste där en stund sen åkte vi hem till mig till Gävle :) Hade ännu mysigare där, hihi. Massa skratt också, så härligt! Idag åkte han hem till Ockelbo igen ;/ Då traskade jag hem till Anna där jag fortfarande är, men ska dra hem nu. Vi har spelat i 7 timmar så man är lite yr i skallen nu, höhöhöhö. 

dig ska ja älska tills jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback