Ledig

God morgon!

Idag är jag ledig och det ska bli såå skönt :) Är dock vaken nu - varför? Ska ta tåget 08.29 hem till Gävle, hihi. Ska ha tvättstugan klockan 10.00-13.00 också så då måste ja hem i tid. Saknar Hjördis så jag going crazy snart också, guuud vad jag ska pussa och mysa med henne!! Lilla fröet <3

Är i alla fall toppennöjd med att ha jobbat 29½ timme i helgen, och sammanlagt sen i måndags/tisdags 43 timmar. Najs de :) Men idag ska jag som sagt vara ledig, gör inget om jag blir det ett par dagar nu. Har massa plugg jag måste sitta med också, på fredag är det delprov 2 :) Förra provet fick jag ju bara 1 fel på ;b Hihi. Men men, nu ska jag packa ihop och traska till tåget. Ha en bra dag allihopa, det ska jag ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback