Inga planer idag

Hejhej.

Ny härlig, kall tisdag ;b Idag är det 9 grader varmt (?) fyyy fan så kallt! Igår hade jag vinterjackan på mig då jag och Anna drog på bio. Och den ska jag fortsätta ha nu, tvivlar att vi får sån där värmebölja som vi fick för nån vecka sen? Jag hatar vinter och kallt, det är väl bara en tidsfråga innan snön är här :( Böhööö! Men jag har alla klädesplagg för att hålla mig varm, utom vinterskor ;o Mina Vagabond-uggs har gjort sitt I think .. 

Well, idag är det inte mycket som står på schemat - tack och lov! När jag vaknade i morse trodde jag att det var helg eller något, "för då brukar man ju vara ledig" jo tjena. Men det var så skönt att vakna och veta att jag inte behöver göra nånting alls om jag inte vill :) Ska plugga lite tänkte jag, för det måste jag. Sen ska jag följa med Anna till frissan, hon ska börja gå hos min frissa nu (eftersom hon är den bästa i stan) så då hänkar jag på. Anna brukar dessutom alltid följa med mig :) Hihi. Ja mer än så vet jag inte, skööö-höönt :D

Towis i älskade Fjällis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback