Helg?

Hejsan.

Då var helgen här, men jag ska ju bara jobba :) Älskart! Synd att man inte sov nånting i natt bara :/ Har legat vaken exakt hela natten, med hög puls och varit supervarm eller kallsvettats. Vettefan va det var för fel .. Men ska ta med mig en Powerking senare under dagen, just nu känner jag mig pigg eftersom man inte är nyvaken eller nått. Äter frukost och har packat, fattar inte hur jag varje gång lyckas fylla min bag med grejer då ja bara ska vara borta nån dag och dessutom bara jobba? Haha, ni kan ju tänka er hur mina resväskor ser ut som ja tar utomlands (a) 

Hjördis blir hemma i Gävle i helgen, blir för bökigt att ta med henne. Men sen ska jag vara med henne heeela måndagen för då blir det definivit inte jobb då ja gjort nästan 30 timmar nu i helgen :) Men min beesta ven kommer och tittar till henne, Anna ofc. Det är vi tacksamma för både jag och Hjördis. Lämnar henne med en massa mat och vatten plus alla leksaker så hon får nog fullt upp ändå :D
Nu ska jag stänga av och packa ner datorn sen dra till tåget i tid ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback