Ny vecka!

Hejsan :) Ligger kvar i sängen och kikar på Summerland! Det är ju sååå bra :) gick upp kl 7 i morse, för att tvätta ;) det är väl klart snart I guess. Idag ska jag dammsuga av lite också måste jag plugga på nå jävla vis, fattar ingenting av den här rapporten jag ska skriva :( men ska prova igen .. Klockan 16 börjar jag jobba, till 21 :) innan jobbet ska jag till Matilda aka Berit och dricka kaffe, och efter jobbet ska jag hem till älsklingen. Längtar sååå mycket efter honom <3 det kommer bli mys! Tänk att jag har världens bästa pojkvän!! Nu ska jag kliva upp, koppla in datorn till tvn och se Summerland :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Summerland? Går det på tv igen eller har du hittat serien? :)

2011-11-29 @ 21:35:26
URL: http://annelieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback