I think I wanna marry you ..

.. älskar den låten med Glee! :D 

Idag har jag ju som sagt haft något att göra typ hela tiden. Gick upp 04.45, tog en dusch, åt frulle och så. Sen tog jag tåget till ockelbo 06.05 för jobb. När jag hade lunch gick jag till OckelboGårdar och skrev på hyresavtalet så nu är det klart :D :D Sen snabbt tillbaka till jobbet och kasta i sig lunch. Slutade kl 13 och då mötte jag Camilla och Jenny på byn så vi pratade lite sen gick jag till tåget. När vi var framme i Gävle blev jag väckt av nån kille som tyckte det var dags att vakna så vi kunde kliva av .. HAHA! Gick på stan en sväng, sen snabbt hem till katten. Gav henne medicin sen in i buren, på bussen, ner på stan, gick till Gävle Hund och Katt. Väl där fick jag beröm för att jag hade en sån fin katt, klart jag har :) 

Hjördis är bättre i sitt öga men inte helt bra, så det där besöket kostade 380 kr .. Superkul, eller inte. Också fick vi nya droppar och en ny tid den 11/11 .. 

Väl hemma var det dags att cykla iväg och handla. Nu överväger jag att gå och lägga mig? Vi får se. Jobb i Gävle i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback