Ett besök hos veterinären

Hejs.

Idag kl 9.30 hade jag och Hjördis tid hos veterinären. Efter 5 minuter hade veterinären konstaterat att hon är frisk, ögat ser bra ut och jag kan börja trappa ner medicinerna. Det kostade mig 340 kr att få veta det - yey. Hoppas hon håller sig frisk nu alltså. Alla dessa besök och medciner har gått på sammanlagt över 1500 kr. Dom hade jag kunnat haft roligare för .. Nåväl, hon är frisk, det är great. 

Nu ska jag snart göra kaffe och sparka igång dagen for real. Ska plocka och greja lite, ta reda på alla miljoner papper som ska in i pärmen och sånt. Väntar även på att en tjej ska komma och kolla på lägenheten .. Runt 13-14 tiden ska jag, Anna och hennes Pappa åka till Rusta för jag ska kika på tapeter och Anna ska köpa en dammsugare. Sen ska vi in till Köpis och gå på IKEA, mys. Ikväll ska jag vara med Ella, long time no see! Inte beby-Ella utan kompis-Ella :)

Tips på en bra låt, "3 doors down - Believer"

heppåre!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, det är helt sjukt att man måste betala så mycket pengar för att hålla en stackars liten katt frisk.

Men det visar bara vilken fin djurvän du är gumman.. vissa avlivar sina djur kors å tvärs så fort dom blir sjuka.

Puss <3

2011-11-11 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback