Skönt att få en hel jobbvecka

Hejsan.
Igår somnade jag kl 20.30 (!) så jag har varit rätt pigg på jobbet idag, haha. Och dagen har gått bra, som vanligt. Mycket att göra, som vanligt. Men bara kul - som vanligt ;b Fick ett samtal från HC i Gävle också, dom ville ha mig och jobba på torsdag och fredag, självklart tackade jag ja :) Men på fredagen ska jag bara jobba 07.30-12.00 för jag ska till Komvux kl 13.00 och träffa en studievägledare. Vi ska planera för mina höststuider :)

Nu ska jag, syrran och Ella snart äta sen då Ella somnat hoppas jag att jag och syrran kan samsas om film, haha. Annars får hon glo på OC och jag på One Tree Hill ;) 

I morgon åker jag hem efter jobbet - sköööönt! Visst älskar jag att vara med syrran och Ella, det är ju det bästa som finns, och jobbet med, men jag hatar verkligen Hudiksvall och får mindre ångest då jag är här. Tur att dagarna blir rätt korta då man jobbar 9 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback