Min måndag

Hej.

Igår somnade jag runt halv tolv, var tvungen att glo på One Tree Hill (a) Frös som fan då jag vaknade i morse, det är ju så jävulskt kallt i denna lägenhet. Har jätteont i halsen också :( Men det har jag rätt ofta, man kanske skulle avlägsna halsmandlarna?

På jobbet har det bara gått bra. Var på Provinlämningen och vi hade fullt upp hela dagen, hade nog behövt jobb över men kvällen kom kl 15.00 och hjälpte till så :) Hade i alla fall lika roligt som alltid, skrattade så jag fick tårar i ögonen! När kl var strax före 16 så kom syrran och Ella, jag jobbade klart sen gick vi hem. Jag bytte om till lite bekvämare kläder sen tog vi en promenad runt Lillfjärden. Nyss åt vi lite mat, mos och fishsticks - helt okej.

Vet inte riktigt vad man ska hitta på nu, jag vill väl egentligen bara glo på One Tree Hill men jag ska nog mysa lite med Ella :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback