Hemfärd

ejs.

Idag är det hemfärd mot Gävle som gäller. Kommer sakna Mormor och Morfar megamycket :( Men vi ska hit snart igen, så fort jag blir ledig. Kunde jag så skulle jag stanna hela veckan men i morgon ska jag ju till frissan och på onsdag till optikern så då lär jag hålla mig i stan.

Nyss har vi ätit mormors supergoda köttfärssås och nu så ska jag börja packa lite. Lyssnar på Glee-musik, den gör mig såå glad! När jag kommer hem ska jag iväg till Anna, har ju inte träffats sen i torsdags!!! Omg omg :/ Not okey. Kastar in lite bilder som jag tagit då jag varit här.

Hjördis myser hon morfar :)


Mormors sockerkaka :D

Världens bästa ställe




Hjördis utforskar altanen

Lillan i morse <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback