I brist på annat

Vilken svordom använder du mest?

Fitta

Äger du en iPod?

Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Då jag jobbar är det antingen 03.50 eller 05.30. Annars mellan 8-10

Hur många resväskor äger du?

Inte en enda, lånar om jag ska nånstans :)

Använder du flip-flops?

Ohja :) Använde mina in i början på November ;b haha

Var köper du dina matvaror ifrån?

Ica, Hemköp eller Coop - det varierar

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Jag älskar att vara med på kort så :)

Vilken var den senaste filmen du såg?

En gammal jäkel, "Crossroads"

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

Haha, en vän.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En tv & en ny soffa

Har någon någonsin kallat dig lat?

Haha japp

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Ja ibland, Valerina.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Använder man CD-spelare än?

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Glee-club ;) haha

Vad åt du till middag senast?

1½ potatis & 4 prinskorvar

Använder du huvtröjor?

Yes

Kan du vissla?

Nej, lite kanske

Vem var den senaste som ringde dig?

Mormor :)

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

Vilda Musen på Grönan, haha!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Ja konstigt vore det annars :b

Tittade du på tecknat när du var liten?

Japp

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Det är väl stort antar ja ..

Hur många syskon har du?

10 helt underbara syskon <3

Är du blyg inför det motsatta könet?

Det beror på

Vilken film kan du alla replikerna till?

Dom flesta :)

Äger du några band t-shirts?

Hade en Iron Maiden t-shirt förr

När flög du senast?

2:a sep 2010 till Marmaris :)

Läser du för skojs skull?

Ja dels

Diskar du din egen disk?

Självklart, älskar att diska & litar inte på att nån kan få den lika ren som jag.

Har du gråtit offentligt?

Yes

Har du en stationär dator eller en laptop?

Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?

Inte alltid. Finns det nått jag vill lära mig försöker jag väl

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

Ja, vill ha mer piercingar & en första tatuering :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Absolut :)

Kan du kasta macka?

Japp

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej

Vad har du med dig in på bion?

Sällskap & vatten

Vem var din favoritlärare och varför?

Stina Woxström, hon var bäst helt enkelt :)

Vad har du för väder?

Inte en aning, kolsvart ute.

Har du en blogg?

Ja?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Idrott & folkhälsa

Gillar du att flyga?

Ja! :D

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Humor!

När sov du senast på golvet?

I hallen en sväng när jag deckade på min 20-årsfest efter krogen

Om du har körkort, när fick/tog du det?

Har inget & kommer förmodigen aldrig få :b Länge leve kollektivtrafiken!

Vilken är din favoritdrink?

Blue Billabong (drack det på Teneriffa)

Gillar du din boende-situation?

Ja speciellt nu då jag håller på att renovera - sååå kul! :D

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Beror på hur länge jag lär fungera

Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ja ibland

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nej inte i trubbel, men en och annan utskällning fick man väl :b

Vilken är din favoritfrukt?

Kiwi

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Haha nej?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

21 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Mycket!

Tror du på liv på andra planeter?

Hahaha nej!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

En jubelidiot som börjar på A

Tror du att Gud är man eller kvinna?

Gud finns inte

Vad var det senaste du åt?

Min middag?

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Lika bra med båda

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Mamma ville att jag skulle heta Hedda (?!) men då sa min morbror att han aldrig nånsin skulle ropa på mig. Så då kom Mamma och Pappa på Towe, och det var Pappas idé att jag skulle stavas med "w". 

Gillar du senap?

Bara i ärtsoppa och på julskinka

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Dags att ringa Mamma/Syrran/Mormor/Anna :) haha

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ja gud ja! :D Ska göra det så fort det klirrar till på kontot

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Hmm .. Kat i "10 orsaker att hata dig", arg och rolig på samma gång.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej

Tycker du om att krama folk?

Beror på vem man ska krama

Äger du en digitalkamera?

Nej jag gjorde, men den tvärdog på fyllan :( haha

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Goldie Hawn :(

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Nej :b

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Ingen

Tycker du att du är attraktiv?

Ja, på morgonen direkt efter man duschat & man inte ätit nå. Och då man är solbränd ;b

Vad är du allergisk mot?

Tomater, men jag äter ändå :) och hö

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Fan heller

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Ingen aning

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?

Annelie & Syrran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback