Trött.nu

Hejsan.

Igårkväll då jag var hos Pandy och Freddy så ringde jobbet (i Hudiksvall) och undrade om jag kunde komma idag. Och man tar ju alla jobbdagar man kan få så jag tackade ja.

Somnade kring kl 23, vaknade kl 01.00 och trodde att jag hade försovit mig, efter det låg jag och vred mig i ca en halvtimme innan jag somnade om. Klockan 03.50 (!) ringde väckarklockan. Bara att hoppa in i duschen, äta gröten och cykla ner till stationen. 05.20 gick tåget och jag kunde inte somna såklart. Helt död då jag kom fram 06.30, gick som en zombie. Men jobbdagen gick bra, ofc ;b Slutade 15.15 så jag hann med 15.48-tåget.

Väl i Gävle så regnade det, och blåste nå så innåt. Inte alls kul att behöva cykla i regnande motvind - hata! Men jag kom hem till slut och nyss har jag ätit mat. Fick bli pannkakor eftersom det går snabbt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen.

Jag och Anna skulle egentligen varit till Caparol och valt (och hämtat ut) tapeter till min hall och mitt kök. Men eftersom jag är trött och Anna har ont i dag så tar vi det i morgon då båda är utvilade.

Älskar min bästa vän Anna ja :)

Kommentarer
Postat av: minipandy

och jag älskar dig min älskade vän.

2011-03-09 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback