Tröttast ever

Hejsan.
Ett snabbt inlägg bara för att ni älskar att läsa min blogg ;) skojja, eller?
Nåväl. Kom till Hudik kl 06.30, gick och fixade kläder sen började jag jobba. 9 timmar sammanlagt, det gick bra som vanligt :) Men trött som fan! Strax före kl 16.00 kom syrran så gick vi till gymmet och tränade. Efter det blev det en sväng på Ica Maxi, jag köpte shampoo och balsam, haha. Sen åkte vi hem, jag duschade, vi åt mat sen så var vi nyss och solade. Skönt :)
Kommer snart krypa ner i sängen och sova, och klockan är sju. Då kan ni fatta hur äckligt trött jag är. Huvudet värker och ögonen svider. Kanske är strålningen från Japan? ;b hahahaha!
Har även suttit och planerat helgen, den kommer bli grym ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback