Pustar ut + svar på kommentar

Hejsan.

Nu kan jag pusta ut, allt var i sin ordning - bra Tåwe, bra! Efter mitt lilla ärende så gick jag in till Johanna på Designforum och köpte nya magneter och en inköpningslista. Sen tog hon lunch så vi käkade på stan sen gick vi runt på lite olika affärer. Johanna hade lite att uträtta :) När hon gick tillbaka till jobbet fortsatte jag göra stan på egen hand. Gick först till banken och satte in pengar, sen handlade jag mer presenter till Johanna (bara 1 sak kvar + 1 kort sen är jag klar), men även lite saker till mig själv.

Det blev ett par leggins, puderdutt, genomskinligt nagellack och en ny stav till min tungpiercing! Skiiitsnygg :) Men eftersom läkningsstaven sitter som berget så ska jag gå ner till redrum igen i morgon så ska Katta (som piercade mig) hjälpa mig att sätta i den nya :) Kommer bli najs ;p Lägger in bilder senare.

Svar på kommentar:

Jo det är klart att de yngre ser upp till de äldre. Det gör även jag, min Mamma är min största förebild. Men att så helt tillförlita sig på vad folk som till exempel Kissie säger är "rätt och "fel" gör mig lite fundersam. 12 år eller inte så lär man ju kanske stanna upp och tänka "vänta, barnmat - kan det verkligen vara bra?". Vid det här laget handlar det bara om vanligt folkvett, tycker jag. Tack för kommentaren och för att du läser :) Förstår vad du menar och hoppas du förstår mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback