Min dag

Hejsan.
Den här dagen är jag riktigt nöjd med :) Vaknade ju som sagt hemma hos Anna och Fredrik, åt min gröt och tog en skön promenad hem.
Då jag kom hem bytte jag om till linne och shorts sen tog jag tag i disken, efter det dammsög jag och skurade golven. ÄLSKAR DÅ DET ÄR RENT! Anyway .. Då jag var klar började jag måla vitt i köket, vid kaklet. Också har jag ju en vägg som är vit (eller gul) som jag ska måla. Kommer bli grymt fräsht :) Jag la ett lager sen hoppade jag in i duschen och gick hem till Anna igen. Vi har spelat och ätit lite käk och nu är jag hemma igen. Funderar på att spacka lite, eller måla mera kanske? Längtar tills det är färdigt, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback