Idag känner jag mig uppåt

Hej!
Kom på att jag varit yrhöna x2. Igår skrev jag på min Facebook "LÄNGTAR TILLS I MORGON", men det stämmer inte. Det är ju idag som jag längtar tills i morgon, hahaha! Och anledningen är att jag och Anna ska på Justin Bieber - Never say never 3D!!! Kommer bli asgrymt tror jag. Ska bli spännande och se hur allt började, i detalj.

Nåväl. Frukost (gröt) är avklarat. Hjördis tuggar sitt snuskiga torrfoder som hon verkar älska? Haha <3 Och nu har jag tvättstuga, som jag trodde att jag hade igår. Älskar att tvätta! Min outfit är Berendsen-mjukisar, linna och flipflop. Steppade nyligen omkring med dammsugaren också vädrar jag. Det gör jag varje dag det är fint väder :)
I morse gick jag in på Skatteverkets hemsida och deklarerade också. Såg även hur mycket jag skulle få tillbaka, 3200 kr. Jag får alltid tillbaka och det är så kul! :) Dom pengarna åker rätt in på sparkontot som min Mamma har hand om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback