Gårdagen

Hejs.
Igår åkte jag hem till Johanna så jag var där till kl 18, fick välkomstdrink sen fortsatte jag dricka oavbrutet tills vi åkte till stan ca 20.00. Då gick vi på Helt Enkelt, jag och Carro åt inget (bara ett varsit vitlöksbröd). Så istället blev det ännu mera dricka, vitt vin för min del. Så då klockan var 23 var lilla Towe snorfull och fick åka hem. Haha, illa!
I morse mådde jag som förtjänat. Pandy kom och sa hej och gav mig roller + pensel, gofia! :) Sen åt jag, la mig i sängen och kollade på en film och sen tog jag en dusch. Efter det kom Anna och hämtade mig, hon övningskörde med sin Pappa så då hämtade dom upp mig. Sen dess har jag varit här och tänkte sova här också :) KUUUUL! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback