Earth Hour

Ikväll kl 20.30 är det Earth Hour :) Vissa tycker att det är töntigt att värna om miljön, och visst - det enda jag brukar göra är att kompostera och källsortera så gott jag kan. Men då det är Earth Hour ställer jag alltid upp! Jag tycker att det är supermysigt.

Jag ska ju ha gäster ikväll, Lindah och Anna. Vi ska fiesta som fan liksom ;b Men här hemma gäller Earth Hour i alla fall. Så kl 20.30 släcker jag ner allt och tänder ljus, dock måste jag ha datorn i eftersom vi måååste ha music :) Kl 21.30 åker väl de lampor vi vill ha igång igen. Då kan jag sova med gott samvete ikväll ;)

Tycker att ni alla borde ställa upp på det här, knappast krävande att ha lite ljus tända en timme - speciellt inte om man har pojkvän/flickvän - då kan ni ju ha det extra mysigt ;b thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback