Dagens

Hej.
I morse vaknade jag lite senare än vanligt, kl 09.30 :/ För sent för mig tycker jag .. Vill helst vara vaken före kl 9 då jag är ledig. Menmen, jag antar att det behövdes eftersom jag gick upp så pissitidigt igår. Fick fler jobbdagar också, i morgon och 2 dagar nästa vecka :) Men i stället för att åka kl 05.20 i morgon så åker jag upp ikväll och soveer med syrran och Ella :)

Mer idag då? Jo, det kommer nå killar och ska hämta mina köksluckor och lådor för dom ska lackeras om :) NAJS! Mellan 10-15 skulle dom komma och ringa före, vilket är bra för idag är jag på "stand-by" om frissan ringer. Jag skulle ju varit där igår men då blev det ju jobb och jag vill veeerkligen dit så min otroligt snälla frissa sa att dom ringer så fort en liiiten lucka dyker upp. Hihi :) Blivit väldigt täta frisörbesök nu men jag ger mig inte tills jag är 100% nöjd. Nu är jag kanske 93% ;b haha.

Nej nu ska jag dricka upp kaffet sen gå in i köket och spackla över kewken som jag ritade på min tapet i lördags .. Haha! Vore ju trist om den åt sig igenom den nya. Ska snart börja tapetsera btw, skiter i grovdammsugare. Min får suga tills den inte funkar nå mer, och pajjar den får det väl vara så då. Finns fler i affären ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback