Dagen efter

Tja.
Oh vilken kväll det blev! Jag, Anna och Lindah satt hemma hos mig till typ kl 23 sen fick vi skjuts ner på stan till HeartBreak, och hem med :) 

Lite snabbt sådär .. Innan vi skulle gå så tappar Anna en kork på golvet, hon böjer sig ner och sen då hon böjer upp igen så slår hon i axeln i den öppna kylskåpsdörren, för att sen riva ut en glasburk med köttfärssås då hon skulle ta en cider. Därefter så tippar hon ut hela mitt grogglas över bordet, stolen och golvet. HAHAHA! Åh jisses, vad vi skratta. Resten av kvällen ger jag i lite bilder :b

Lindah :)

Anna :)

Jag :)

Bästis & jag :)

Haha "köttfärssås-incidenten"

Ehum ... Opsi :'D

Såhär såg det ut då jag kom hem i morse :b




Tack för en grym kväll brudar - det gör vi om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback