Bästa bion ever ;b

Oooh måste säga att jag är nu ett äkta fan av Justin Bieber. Visst har man känt sig lite fjantig förut men inte nu inte. Vet ni hur kung han är? Här snackar vi respekt alltså. Tänk vad den lilla har åstadkommit. Dom jämnförde honom med Beatles, aldrig hade det blivit folkmassor stora som jag vet inte vad så polisen fick tillkallas. Helt galet :) Han sålde ut hela Madison Square Garden på 22 minuter (!!!!) osv osv. Ni kan ju googla den arenan får ni se att det är rätt många platser ;b Jag var också fördomsfull mot honom förut men jag har alltid gillat hans sångröst - nu har jag som sagt respekt. Jisses vilken kille! :) Snacka om flyyyyyt, haha! Här har ni ett litet smakprov, klicka här!

Just nu äter jag frukost. Hjördis har rus, hon är väl lyckligt vetande att slippa mig tills i morgon eftermiddag ;) Haha! Jag somnade kl 02.30 igår, tror jag. Inte tidigare i alla fall. Jag hade kallsvettningar, hallicunerade och mådde allmänt piss. Har haft hemska drömmar och ni kan ju gissa vilken färg mina ögon numera har? Röda. Jag är såå trött så jag skulle kunna gråta. Fast det är väl bara att bita ihop. Kl 05,20 går tåget, framme 06.30 och börjar jobba 07.00-16.00. Vi hörs ikväll om jag inte är död.
Min frukost, inte alla som orkar greja det kl 4 på morgonen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback