Tröttis

Hejs.

Igår blev det ännu en vidrigt sen kväll -.- När det är så jävla skönt att sova, varför går man bara inte och lägger sig?!

Fick världens näsblod igår också .. Jag brukar ju blöda till och från men så mycket som det var igår har det fan aldrig varit. Hela handfatet var fullt, fick på kläderna och golvet. Pappret blödde igenom sen bara forsade det ut och jag fick ner i halsen så jag fick halvspy blod - trevligt .. Tur man inte är rädd för sånt annars hade man väl svimmat på kuppen. Blev lite yr dock men men ..

Sitter hemma hos mig nu och är huur trött som helst. Men jag tänkte försöka hinka några koppar svart så kanske det blir lite fart i mig. Ska städa (igen) eftersom I lööve it! Klockan 16.00 är det tvättdags sen sova efter den är klar eftersom jag ska upp 03.30 i morgon och åka  till Hudik :(

.. nu när jag satt och skrev började jag blöda näsblod igen *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback