@ the train

Hejs.

Fan vad kääss jag har varit på att blogga då. Men igår var jag faktiskt pisstrött :/ Av nån konstig anledning var jag inte ett dugg trött i måndagskväll så jag kunde inte somna. La mig i sängen runt 01.30 och låg vaken till kl 04.20, därimellan slumrade jag till men vaknade av att jag toksvettades/kallsvettades, vettefan vad det var. Också hade jag en jätteknepig känsla i magen :( Så jag somnade inte förrens kl 04.20 och jag klev upp 04.50 - lyckat! Så jag var inte helt 100 på jobbet igår, från ingenstans fick jag mina skrattanfall som inte går att kontrollera, hahaha! Men dom är van med mig ;b

Nu sitter jag på tåget igen, upp till Hudik för mera jobb. Hela den här veckan och nästa, naajs. Eller Hudik suger totally men det blir najs med lite mer cash! Somnade kl 21 igår så nu är jag utvilad i alla fall :) Efter jobbet ska jag upp och gymma, så jag åker hem senare idag. Kommer hem runt kl 19 ikväll, men det funkar. 

Ha en bra dag hörrni :)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja då kanske vi ses, ska ta prover på sjukhuset där å de är väl där du brukar jobba?

2011-06-08 @ 13:37:34
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

okej, när har provtagningen öppet mellan 8-10 varje dag?

2011-06-08 @ 20:04:23
URL: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback